Sunday, March 4, 2012

PAZAR KARMASI...

.Ne zamandır yayınlamak isteyip de fırsat bulamadığım her şeyi tek yazıda topladım.Bu nedenle yazımın adı pazar karması oldu:)









Bu minik kekleri (cupcake) annem yapmış.İçinde damla çikolata ve fındık ezmesi var.Sunumda da reçel kullanmış.Ortaya güzel bir lezzet çıkmış..:)


Bunlar da benim muz kızartmam.Cuma günü tarifini blogda paylaşmıştım.Cumartesi akşamı hemen denedim.İlk denememe göre güzel yorumlar aldım:) Bu ara ben tarifinde yapımının fazla zaman almadığından bahsetmiştim.Gerçekten de öyle ama her şey bittikten sonra mutfağı toplaması çok uzun sürüyor ya da ben mi çok dağınık çalıştım bilemiyorum:) Üzeri için çikolata sos kullandım.Bal ya da dondurma da kullanılabiliyormuş.



Annemin ördüğü şal.Ajurlu örgü,100 ilmek ile başlanıyormuş.Her iki sırada bir kenarlardan birer ilmek kesilerek 3 ilmek kalana kadar örülüp kapatılmış.Örgüseverlere güzel bir fikir oluşturabilir;):)



Evdeki matruşka bebek şekerliğe dönüştü,mutfağa da çok yakıştı**:)


Bu seferki örgü modeli kese ve bere.Bu modele çilek örneği deniyormuş ve tığla yapılıyormuş.Kesenin rengi çok hoşuma gitti özellikle.Tam çileği andırıyor:))




Son olarak Mudo'dan aldığım çanta.Tüylü şeyler çok hoşuma gidiyor.Rengi de klasik,her şeyle kombinlenebilir.

No comments: